Hotel Zamek Gniew

Dyrekcja Hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu.

Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

_

1. Regulamin dotyczy wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.

2. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie Hoteluwww.zamek-gniew.pl

3. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

4. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00.

5. Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania w pokoju. Gość powinien zgłosić prośbę w recepcji hotelu nie później niż do godziny 10:00 rano w dniu przyjazdu. Po przekroczeniu wskazanej godziny czas oczekiwania na pokój to minimum 1 godzina za jego priorytetowe przygotowanie i udostępnienie. Pokój może zostać udostępniony najwcześniej od 13:00. Koszt wcześniejszego zameldowania to 100 zł za pokój każdą godzinę. Jeśli Goście chcieliby zameldować się już przed godziną 12:00 dopłata wynosi 50% ceny pokoju za dobę.

6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.

7. Życzenie przedlużenia doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji hotelu do godziny 10:00. Gośc zobowiązany jest tym samym do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę wykraczającą poza standardowy czas trwania doby hotelowej.

8. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych wolnych pokoi.

9. Hotel ma obowiązek zapewnić:

  • warunki pełnego, nieskrępowanego i spokojnego wypoczynku Gościa,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę,
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie,
  • w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte,

10. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • zamawianie taksówki,
  • budzenie o wyznaczonej godzinie,
  • przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu,

11. Dla dzieci do lat 7 – pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami. Jest możliwość dostawienia łóżeczek niemowlęcych w pokoju ( po wcześniejszym uzgodnieniu tego podczas składania rezerwacji ).

12. Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu. Przymeldowaniu w Hotelu Gość jest zobowiązany okazać aktualną kartę szczepień zwierzęcia.

13. W Hotelu panuje zakaz wprowadzania zwierząt do Restauracji i Kawiarni.

14. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.

15. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

16. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierówwartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.

17. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

18. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

19. Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.

20. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszynocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.

21. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.

22. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

23. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

24. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania od Gościa numeru karty kredytowej z terminem ważności, w celu jej obciążenia na wypadek niedojazdu lub braku zapłaty za zrealizowane usługi hotelowe.

25. Gość jest zobowiązany poinformować Hotel o rezygnacji z rezerwacji do godziny 18.00 w dniu przyjazdu. W przypadku braku takiej informacji, hotel dokona obciążenia karty kredytowej Gościa.

26. W razie niedojazdu Hotel pobiera opłatę za jedną dobę.

27. Jeśli Gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty.

28. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.

29. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.

30. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.

31. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

32. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

33. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

34. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.

Dyrekcja Hotelu Zamek Gniew****