Bezpieczny Hotel – Bezpieczny Gość

  1. Zamek Gniew
  2. Hotel
  3. Bezpieczny Hotel – Bezpieczny Gość
06 . 06
07 . 06

Bezpieczny Hotel – Bezpieczny Gość

Mając na uwadze bezpieczeństwo przedstawiamy działania które wdrożyliśmy do naszego Hotelu

Informujemy iż nasi pracownicy odbyli szkolenia z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa oraz stosują zalecenia dotyczące zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

 

I. RECEPCJA / POKÓJ HOTELOWY

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu każdego Gościa do hotelu;
  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  • Obowiązkowe ozonowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
  • Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
  • Udostępnienie w pokoju hotelowym środku dezynfekującego dla Gości oraz maseczek.
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

III. RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA

  1. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do restauracji/ baru/kawiarni.
  2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji / baru / kawiarni
  3. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych, barach i kawiarniach.
  4. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, menaży , porcelany,  tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
  5. Stosowanie przez pracowników restauracji, barów, kawiarni maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  6. Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.

IV. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do sal konferencyjnych, toalet, itp.
  2. Szczegółowa dezynfekcja i ozonowanie  raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, sale zabaw, sale bankietowe, sale ćwiczeń itp.
  3. Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu.
  4. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z kids club.
  5. Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
  6. Dezynfekcja wind hotelowych.

V. SPA & WELLNESS

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do SPA, wellnes,
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness.
  • Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i odległości pomiędzy nimi. Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli oraz kanap, menu w poczekalni.
  • Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów, kosmetyków.
  • Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom: rowery, leżaki, kije, itp.
  • Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami kosmetycznymi, urządzeniami w siłowni,  itp.
  • Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

 OGÓLNE

  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
  • Systematyczna kontrola realizacji PROCEDUR  przez kadrę managerską

Dyrekcja Hotelu Zamek Gniew

Newsletter

Zapisz się i otrzymuj najnowsze
informacje o ofertach hotelu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij